O mnie

Moje zdjęcie
"...Życie każdego człowieka,to baśń... ...Napisana ręką samego Boga..." "...Wspomnienia,to jedyny raj,którego nikt nie może pozbawić..."

Zamawianie prac:

Translate

Liczba wyświetleń

Moje prace kupisz w:

BABY MELLY

BABY MELLY
shop

Obserwatorzy

Mój drugi blog

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Znajdziesz mnie TU

Tu jestm

FlyB - Rękodzieło

Zrobisz to sam

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Polskie Rękodzieło - katalog blogów
zBLOGowani.pl

Etykiety

18-ste urodziny (2) albumy (51) Artjournal (1) bar wiejski (2) blejtram (1) bombki (58) Boże Narodzenie (110) bukiety (2) Chrzest (37) ciąża (6) czekoladowniki (7) Decoupage (25) Dekoracje (84) dla mężczyzny (4) Dzieci (43) Dzień Babci (9) Dzień Matki (26) Dzień nauczyciela (28) Dzień Ojca (4) Dzwonki (5) EKO-DECO (5) Fotografia (1) Gratulacje (16) gwiazda (1) haft krzyżykowy (9) Haftowany obraz (8) hand made (314) hand made. Handmade by Doris (100) Handmade by Doris (354) Herbaciarka (2) identyfikator (1) Imieninowe (27) jajka na szydełku jajka w sukienkach (4) jajka na Wielkanoc (44) Kartki (347) Kartki domki (17) kartki dzwonki (7) Katalog (1) Komplety (53) Komunia Święta (24) Kopertówki (8) książki (4) Księga Gości (22) Kursy/tutoriale (2) Lifty (2) LO (1) media (4) Menu (2) Moje candy (18) Moje szycie (2) Moje wyzwania (2) na choinkę (37) Na prezent (94) NAMASTE (21) Narodziny (21) Notesy (15) obraz (2) Obrazy (7) Ochraniacz do kosza (1) Okolicznościowe (157) Opakowania (7) Pamiątka chrztu Świętego (24) pisanki (10) przepisy (17) Przepiśniki (19) Przerabianie mebli (1) Pudełka (44) Ramki (1) reliefy (2) rękodzieło (284) Rocznica Ślubu (17) Sala weselna (6) shabby chic (2) shadow box (1) Stroik (12) studniówka (1) szkatułka (4) Ślub (161) Święta Wielkanocne (42) Tagi (1) Urodzinowe (38) Walentynki (8) Wesela (5) Wielkanoc (57) Wieńce (6) winietki (7) Witraże (1) wyzwania (27) zaproszenia (27) zaproszenia na Komunię Świętą (8) Zaproszenia na ślub (38) zaproszenie na Chrzest Święty (16)

Archiwum bloga

Projektuję dla EKO-DECO

Projektowałam dla Namaste

Projektowałam dla Namaste
od 01.10.2013 do 30.06.2014 r.

Gościnnie projektowałam dla Szuflady

Gościnnie projektowałam dla Szuflady
"Szuflada" grudzień 2012r

Gościnnie projektowałam dla

Gościnnie projektowałam dla
Skarbnica Pomysłów 18.06.2013r

Gościnna Projektantka w Artimeno

Inspiracja miesiąca

Inspiracja miesiąca
wyróżnienie w Rapakivi

Moje wyróżnienia i nagrody

Wyróznienie

Wyróznienie
29.03.2015 r.

Wygrałam wyzwanie

Wygrałam wyzwanie
w Świecie Pasji do 14.06.2013.

Wygrałam wyzwanie w TricksART

Byłam najlepsza

Byłam najlepsza
07.07.2013r.

Wygrana w Scrapgangu

Wygrana w Scrapgangu
05.06.2013r.

wygrana w Craft4you

Byłam najlepsza

Wyróżnienie w DeaArt

Wyróżnienie w DeaArt
07.04.2013

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona
22.03.2013r

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona


wyróżnienie od Ewy

dostałam wyróżnienie od Kateriny

wyróżnienie od 17blondynka

Należę do :

Biorę udział w wyzwanich:

Scrapek.pl

Haute Autumn button

Blogi wyzwaniowe:

Wild Orchid Crafts

scrapuj.pl

scrapuj.pl
blog wyzwaniowy

Moje pierwsze Candy

Moje pierwsze Candy
od 18.01.2013 - 12.02.2013

Moje drugie CANDY!!!!!

Moje drugie CANDY!!!!!
od 07.04.2013r - 07.05.2013r

Moje trzecie candy

Moje trzecie candy
od 03.10.2013 - 09.11.2013r

Zapraszam na

Kurs fotografii

Candy w ktorych biorę udział:

Moje ulubione blogi

Blogi zagraniczne

Blogi Decoupage

blogi ślubne

Blogi biżuteryjne

Blogi Hafciarskie

Kupuję w Eko-Deco

Tu kupuję

Tu kupuję
papelia.pl

Kupuje w Sklepach:

Dream Craft

Dream Craft
sklepik
Kupuję w Scrapki.pl!
Kupuję w Scrap.com.pl!


tu kupuję

Kupuję w

Kupuję w
Scrapuj.pl
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Najlepsi komentatorzy:

Obserwuj mnie na Pinterest

sobota, 23 lutego 2013

Herbaciarka


Herbaciarkę zrobiłam na prośbę mojej koleżanki. Miała być we fioletach, to jest:)))
 Jest to prosty decoupage z cieniowanym tłem i z moim ulubionym motywem dzikich róż i jeżyn. Już dawno nie dekorowałam szkatułek w tym stylu....więc  Wam pozostawiam ocenę:))
...no i dzisiaj na końcu posta prezentuję wam sesję zdjęciową z ze szczeniaczkami Shih Tzu :)
Mają już 10 dni i są dwa razy większe. Jeszcze nie widzą, cały czas śpią i jedzą. Ta najbardziej czarna i najmniejsza to suczka,a te wielkie to pieski. :))












Dziękuję, że zaglądacie do mnie i pozostawiacie tyle przemiłych komentarzy:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłej soboty.


29 komentarze:

mrumru pisze...

prześliczna herbaciarka! soczyste owoce i piękny delikatny fiolet :)

a maleństwa urocze

Iliana pisze...

Piękna herbaciarka. Ja mojej jeszcze nie ruszałam, ale to dlatego, że nie umiem naklejać dużych obrazów... Z kolczykami było łatwiej :D
Pieski słodziaste!

Biżutera pisze...

Bardzo ładna ta herbaciarka, chociaż ja na herbatki wybrałabym brązy lub zielenie, ale jak powiadają "klient nasz pan" ;) Ja powróciłam właśnie z zimowiska, warsztaty jak zapowiedziałam, tak zrobiłam, jednakże można je określić jako paracraftingowe. Mam nadzieję, że własnoręczne wycinanie elementów z filców i papieru też się zalicza do tej techniki(?) Pozdrawiam :)

Offca pisze...

przepiękna skrzyneczka :) bardzo mi się podoba ten motyw roślinny no i kolor tła pięknie wszystko podkreśla :) idealna po prostu :)

JoLis pisze...

pieseczki cudne kochane uwielbiam zwierzaki!!!!!!!
herbaciarka piękna, wzór bardzo smaczny, te jeżyny przypominają mi o gorącym sierpniu:)
Doris Ty jesteś uzdolniona wszechstronnie! podziwiam!!
Pozdrawiam niebiesko:)

Elunia pisze...

herbaciarka przepiekna,a maleństwa cudne,poprzytulam sobie troszkę

Natalia pisze...

Same śliczności, nie dość, że piękna skrzyneczka, to i jeszcze przesłodkie szczeniaczki:)

Ela 17 pisze...

Przepiękna

Unknown pisze...

Herbaciarka jest śliczna, a szczeniaki skradły moje serce - uwielbiam takie stworzonka:)

J.Dark pisze...

piękna herbaciarka :)) a pieski słodziaki.. ;)

myself ♥ pisze...

Świetna herbaciarka :) A psiaki cudne - nie mogę się napatrzeć :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna herbaciarka :) Psiaczki - słodziaczki :))

Kindziuk pisze...

ah śliczna jest ;) wygląda lepiej niż ze sklepu (o wieeele)

aPARAt pisze...

Jaka piękna herbaciarka! :) A pieseczki rozkoszne ;)

tajemnicza18 pisze...

śliczna herbaciarka :)

Unknown pisze...

Psiunie do wycałowania. Takie malunie rozkoszniaki.
Herbaciarka ogromnie mi się podoba. Idealna na owocową herbatkę.

weronkaa84 pisze...

Herbaciarka jest przecudowna! Taką kolorystykę kocham:) A maluchy przesłodkie:)Są cudowne:)

Agnieszka pisze...

Śliczna!

Boei pisze...

Cudowna herbaciarka! Uwielbiam smak i zapach jeżyn:) A szczeniaczki zachwycają, przytuliłabym je;)

Art_Dorota pisze...

oooo jak nic telepatia :) nawet tego samego papieru użyłyśmy :)

Terenia pisze...

Pudełko przepięknie udekorowałaś,bardzo mi się podoba.
Pieski rozkoszne.
Pozdrawiam cieplutko !!!

Chasia pisze...

Ta skrzyneczka jest teraz tak romantyczna, że jak nic trzeba trzymać w niej aromatyczne owocowe herbatki. Motyw dekoracyjny po prostu urzeka!

Miss_kerly pisze...

Przepiękna herbaciarka! Marzy mi się taka:) Szczeniaczki urocze i słodkie:)

Urwis pisze...

Śliczna herbaciarka normalnie taka w moich kolorach :) zwłaszcza że mam słabość do tego "trunku" a maleństwa....sama słodycz :) pozdrawiam i zapraszam do mnie

Unknown pisze...

Slodziutkie sa tak razem wtulone w siebie:) A herbacianka piekna w moim ulubionym kolorze:)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Herbaciarka piękna a szczeniaczki przesłodkie :)

Ludkasz pisze...

Piękna herbaciarka:)
Szczeniaczki cudne:)

pomieszane-poplątane pisze...

Cudna herbaciarka:) Motyw jeżyny jest super:) Szczeniaczki są przesłodkie:)

Jomo pisze...

No kochana, mając takie szkraby wcale mnie nie dziwi, że NIE śpisz :DDD
Ale są taaaaaaaaaakie słodkie!!!
Kotka już mamy ale pieska jeszcze nie :)
Cieplutko pozdrawiam :*