O mnie

Moje zdjęcie
"...Życie każdego człowieka,to baśń... ...Napisana ręką samego Boga..." "...Wspomnienia,to jedyny raj,którego nikt nie może pozbawić..."

Zamawianie prac:

Translate

Liczba wyświetleń

Moje prace kupisz w:

BABY MELLY

BABY MELLY
shop

Obserwatorzy

Mój drugi blog

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Znajdziesz mnie TU

Tu jestm

FlyB - Rękodzieło

Zrobisz to sam

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Polskie Rękodzieło - katalog blogów
zBLOGowani.pl

Etykiety

18-ste urodziny (2) albumy (51) Artjournal (1) bar wiejski (2) blejtram (1) bombki (58) Boże Narodzenie (110) bukiety (2) Chrzest (37) ciąża (6) czekoladowniki (7) Decoupage (25) Dekoracje (84) dla mężczyzny (4) Dzieci (43) Dzień Babci (9) Dzień Matki (26) Dzień nauczyciela (28) Dzień Ojca (4) Dzwonki (5) EKO-DECO (5) Fotografia (1) Gratulacje (16) gwiazda (1) haft krzyżykowy (9) Haftowany obraz (8) hand made (314) hand made. Handmade by Doris (100) Handmade by Doris (354) Herbaciarka (2) identyfikator (1) Imieninowe (27) jajka na szydełku jajka w sukienkach (4) jajka na Wielkanoc (44) Kartki (347) Kartki domki (17) kartki dzwonki (7) Katalog (1) Komplety (53) Komunia Święta (24) Kopertówki (8) książki (4) Księga Gości (22) Kursy/tutoriale (2) Lifty (2) LO (1) media (4) Menu (2) Moje candy (18) Moje szycie (2) Moje wyzwania (2) na choinkę (37) Na prezent (94) NAMASTE (21) Narodziny (21) Notesy (15) obraz (2) Obrazy (7) Ochraniacz do kosza (1) Okolicznościowe (157) Opakowania (7) Pamiątka chrztu Świętego (24) pisanki (10) przepisy (17) Przepiśniki (19) Przerabianie mebli (1) Pudełka (44) Ramki (1) reliefy (2) rękodzieło (284) Rocznica Ślubu (17) Sala weselna (6) shabby chic (2) shadow box (1) Stroik (12) studniówka (1) szkatułka (4) Ślub (161) Święta Wielkanocne (42) Tagi (1) Urodzinowe (38) Walentynki (8) Wesela (5) Wielkanoc (57) Wieńce (6) winietki (7) Witraże (1) wyzwania (27) zaproszenia (27) zaproszenia na Komunię Świętą (8) Zaproszenia na ślub (38) zaproszenie na Chrzest Święty (16)

Archiwum bloga

Projektuję dla EKO-DECO

Projektowałam dla Namaste

Projektowałam dla Namaste
od 01.10.2013 do 30.06.2014 r.

Gościnnie projektowałam dla Szuflady

Gościnnie projektowałam dla Szuflady
"Szuflada" grudzień 2012r

Gościnnie projektowałam dla

Gościnnie projektowałam dla
Skarbnica Pomysłów 18.06.2013r

Gościnna Projektantka w Artimeno

Inspiracja miesiąca

Inspiracja miesiąca
wyróżnienie w Rapakivi

Moje wyróżnienia i nagrody

Wyróznienie

Wyróznienie
29.03.2015 r.

Wygrałam wyzwanie

Wygrałam wyzwanie
w Świecie Pasji do 14.06.2013.

Wygrałam wyzwanie w TricksART

Byłam najlepsza

Byłam najlepsza
07.07.2013r.

Wygrana w Scrapgangu

Wygrana w Scrapgangu
05.06.2013r.

wygrana w Craft4you

Byłam najlepsza

Wyróżnienie w DeaArt

Wyróżnienie w DeaArt
07.04.2013

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona
22.03.2013r

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona


wyróżnienie od Ewy

dostałam wyróżnienie od Kateriny

wyróżnienie od 17blondynka

Należę do :

Biorę udział w wyzwanich:

Scrapek.pl

Haute Autumn button

Blogi wyzwaniowe:

Wild Orchid Crafts

scrapuj.pl

scrapuj.pl
blog wyzwaniowy

Moje pierwsze Candy

Moje pierwsze Candy
od 18.01.2013 - 12.02.2013

Moje drugie CANDY!!!!!

Moje drugie CANDY!!!!!
od 07.04.2013r - 07.05.2013r

Moje trzecie candy

Moje trzecie candy
od 03.10.2013 - 09.11.2013r

Zapraszam na

Kurs fotografii

Candy w ktorych biorę udział:

Moje ulubione blogi

Blogi zagraniczne

Blogi Decoupage

blogi ślubne

Blogi biżuteryjne

Blogi Hafciarskie

Kupuję w Eko-Deco

Tu kupuję

Tu kupuję
papelia.pl

Kupuje w Sklepach:

Dream Craft

Dream Craft
sklepik
Kupuję w Scrapki.pl!
Kupuję w Scrap.com.pl!


tu kupuję

Kupuję w

Kupuję w
Scrapuj.pl
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Najlepsi komentatorzy:

Obserwuj mnie na Pinterest

niedziela, 7 kwietnia 2013

Moje drugie Candy


Witajcie Kochani.
Jak wiecie ostatnio pozachodziły zmiany w moim rodzinnym życiu, urodził się mi pierworodny wnuczek.
Cudowny szkrabek, który absorbuje większość mojego czasu.
Obiecałam Wam Candy z tej okazji... i właśnie dzisiaj je ogłaszam.

Candy trwa od 07.04.2013r - 05.05.2013r


           Banerek do pobrania:



A oto i sam sprawca cukierkowej rozdawajki :)))






Zasady Candy takie jak wszędzie:



  1. Trzeba zostawić jeden komentarz pod tym postem i zadeklarować chęć udziału w zabawie. 
  2. Umieścić na swoim blogu na pasku bocznym podlinkowany  banerek z moim candy 
  3. Dołączyć do grona moich obserwatorów lub być nim do tej pory.
  4. Będzie mi miło jak polubicie mojego funpage na facebooku i udostępnicie go na swojej tablicy(nie jest to konieczne, ale takiej osóbce dołożę extra  gratis miłą niespodziankę do cukierasów) 
  5. W zabawie mogą wziąć udział osoby posiadające bloga oraz takie, które go nie mają (wtedy trzeba zostawić adres e-mail w komentarzu )  
  6. CANDY trwa od 07.04.2013r - 05.05.2013r do godz. 23.59  wyniki ogłoszę 07.05.2013r. w dniu urodzin mojej córki, mamy wnusia:)
  7. W Candy mogą brać udział osoby z kraju i z zagranicy. 
  8. Jeśli się zdarzy, że liczba chętnych do zabawy będzie duża i przekroczy 100osób, to rozlosuję nagrodę dodatkową, którą pokażę wam po setnym chętnym.
  9.  Licznik obserwatorów startuję od 266 ( tylu jest na dzień dzisiejszy) więc co 50 kolejnych nowych obserwatorów dołożę następne  atrakcyjne cukierasy i będę je pokazywać w tym poście oraz informować o nich na bieżąco na blogu.
  10. Wśród osób odwiedzających mojego bloga i pozostawiających w czasie trwania candy komentarze pod moimi postami rozlosuję cukierka niespodziankę. Każdy będzie miał tyle szans na jego losowanie ile pozostawi komentarzy w tym okresie, ale warunkiem jest jeden komentarz pod jednym postem:)
A teraz zobaczcie co zawiera Candy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba


      Zdjęcie nr 1

    ( od lewej)
  •  50szt kwadratowe bazy do kartek z kopertami Anita's pastelowe po 10szt z kolorów  różowy, liliowy, żółty,niebieski, pistacjowy, różowy. ( 135mm x 135mm)
  • 5szt arkuszy A4 samoprzylepnego czerwonego papieru
  • 5szt arkuszy A4 samoprzylepnego czerwonego papieru
  • 10szt arkuszy A4 szarego papieru o gramaturze 160
  • 10szt arkuszyA4 liliowego papieru o gramaturze 160
  • 10szt arkuszyA4 zielonego papieru o gramaturze 160
  • 10szt arkuszy A4 niebieskiego papieru o gramaturze 160
  • 1 krążek ok. 30m liliowej atłasowej wstążeczki 
  • ok 2m jasno niebieskiej falbanki
  • 4szt szydełowe kwiatki w kolorze niebieskim
  • 4szt szydełowe kwiatki w kolorze fioletowym
  • kawałek jutowej taśmy
       zdjęcie nr 2

  •  Jest to 11 szt. papierów firmy K&Company w niespotykanych wzorach z kolekcji Best of K&Company Two o rozm. 12in x 12in ( teraz dodałam dziecięce, ale przy dokładkach do candy dołoże jeszcze inne zestawy z tej kolekcji, bo są naprawdę przeróżne tematycznie.

      zdjęcie nr3


   18 szt serwetek do decoupage po dwie z każdego wzoru.


Starałam się aby cukieraski pasowały do siebie kolorystycznie.
Mam nadzieję, że się na nie skusicie.
Obiecuję bardzo atrakcyjne dokładki:))
Zachęcam do zabawy i życzę powodzenia :)

Doris

119 komentarze:

Urwis pisze...

Udalo sie jestem pierwsza:)oczywiscie ze sie zapisuje. A wnusio jest taki.... No aniolek. Gratuluje:)

ewinka Nowa pisze...

Ktoś musi być pierwszy. Gratulacje dla szczęśliwej Babci oraz rodziców maleństwa oraz wszelkiej pomyślności i zdrowia dla dzieciątka :-))) Obserwatorem już jestem a dodatkowo łasuchem,zatem się ustawiam i pędzę umieścić banerek. Pozdrawiam serdecznie :-)))

Dori pisze...

Jaki śliczny wnusio!!! Sama słodycz mieć takiego szkraba w domku. Ustawiam się zatem po resztę słodkości :)

Edilza Teixeira Scrap e Artes pisze...

Oi Doris !!!!

Parabéns pra toda família, que esse bebê seja abençoado e iluminado na vida de vocês.
1 - Obrigada por compartilhar esse doce maravilhoso e pela parabéns pela chegada desse bebe lindo.
2 - Coloquei na barra lateral direcionando para o seu blog.
3 - Seguidora = OK
4 - Facebook = OK
5 - Blog: http://edilzateixeira.blogspot.com.br/
6 - Comentários estou sempre por aqui te desejando muitas paz, saúde e criatividade.

Beijos

joolaa pisze...

Gratulacje dla Rodziców i przeszczęśliwej Babci!!!
Obserwatorem jestem już czas jakiś :) ale też lubię słodycze, jak poprzedniczka, więc też staję w ogonku.

mrumru pisze...

oh ależ urocze maleństwo :)

a cukierasy fantastyczne,dlamnie zwłaszcza serwetki :) ustawiam się grzecznie :)

weronkaa84 pisze...

Kochana, wnusio jest rozkoszny!!!!! Niech duży i zdrowy rośnie:) Chyba jest bardzo grzeczny, taki słodziaczek:) Cukierasy są boskie! Marzą mi się takie, pewnie i tak szczęścia nie będę miała, bo na takie wspaniałości to z tysiąc osób się zapisze, ale w kolejce mimo to grzecznie się ustawię:)

Iliana pisze...

Śliczne rzeczy rozdajesz :)
Jestem obserwatorem od dawna, fanpage polubiony i udostępniony (jako Nesie Watson) i banerek już wisi na moim blogu :)
Pozdrawiam serdecznie
Iliana
http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.ie/

TworzoneWdomu pisze...

Gratuluję wnuczka, niech rośnie zdrowo!!! A po cukiereczki chętnie ustawiam się w kolejce. Twój banerek dumnie wisi u mnie:)
http://tworzonewdomu.blogspot.com/

Unknown pisze...

U ciebie zawsze cukiereczki na bogato. Jak ma na imię ta słodka kruszynka? Pozdrawiam i zapraszam na moje candy http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5561735351904811339#pageelements
Na Fb udostepniłam Jako Joanna J, baner jest na blogu

Pasje Justychy pisze...

Śliczne maleństwo, niech duuuży rosnie i zdrowo się chowa:)
na Candy oczywiście się zapisuję, znów rozdajesz wspaniałości i grzechem byłoby nie skorzystać :P
wszystkie warunki spełnione, pozdrawiam :D

Unknown pisze...

Niech rośnie zdrowo maleństwo!
Chętnie się zapisuję.

Świat według Basi pisze...

śliczne maleństwo zapisuje się na cukierasy

Unknown pisze...

Gratulacje dla szczęśliwej babci :-)
Zapraszam na troszkę skromniejsze candy do siebie i oczywiście staję w kolejce.
Pozdrawiam

Olenkaja pisze...

Gratuluję powiększenia rodzinki :) Na candy jestem chętna :) i na blogu informuję :) pozdrawiam serdecznie :)

Unknown pisze...

Babci gratuluję!
Na Candy oczywiście z wielką przyjemnoscią się zgłaszam.
Banerek na blogu, obserwatorem jestem, Fanpage polubiony i udostępniony jako Made by me.
Pozdrawiam!

Unknown pisze...

serwetki śliczne, ale niestety decoupage to dla mnie czarna magia, ale myślę że niedługo się w to zagłębię ! Zdrówka dla maleństwa ;)


I zapraszam na candy do mnie ;)

Unknown pisze...

o boshe jaki słodki! sama rozkosz

Humorki Karolki pisze...

Słodki :)
Zapisuję się na cukierasy :)
karoola95@gmail.com
http://humorki-kalorki.blogspot.com/

Rękodzieło Jadzi pisze...

OOOO jaki słodziak, też bym chciała takiego wnusia :)ale jeszcze muszę troszeczkę poczekać,choć nigdy nic nie wiadomo ;)Pozdrawiam maluszka babcię z mamą.Teraz ustawiam się w kolejce, obserwatorem, banerek wstawiam i zaraz idę na facebooka :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się do candy:) Wnusio cudo:) Mój syn ma urodziny 06.05, więc może mi się poszczęści:)

dekoMagJa pisze...

Cóż za Cudeńko w tym łóżeczku!
Chętnie ustawię się w ogonku po te wspaniałości.
Obserwuję już jakiś czas, banerek wstawiam i pozdrawiam.

Égotiste pisze...

Jakie słodkie maleństwo! :)
obserwuję już bloga, a adres mojego to: http://xladymonroex.blogspot.com/
banerek na pasku bocznym :)

Zło i Niedobro pisze...

Śliczny maluch!
A twoje Candy znów "na bogato" aż się oczy świecą do tych wszystkich papierów i serwetek a wena nieśmiało zagląda przez ramię nie wiedzą czy patrzyć na zdjęcia malucha czy planować co by sklecić z cukierasów.
Oczywiście chętnie dopisuję się do zabawy.
Banner u mnie:
http://martowerekoczyny.blogspot.com/

frezja pisze...

zapisuje sie i ja :D a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
pozdrawiam :D
a niunia przesliczna :)

Unknown pisze...

Dużo zdrowia dla wnuczka!
Chętnie wezmę udział w candy :)
Pozdrowienia :)

Justyna Jesse L. pisze...

Przeogromne gratulacje! to na pewno wspaniały moment :)
Dołączam się do imprezy i staje w kolejce :)

Chasia pisze...

Z miłą chęcią staję do kolejki po słodkości. A dla babci - serdeczne gratulacje! Oby mały chował się zdrowo!

Lineee pisze...

Może teraz mi się uda:) haftyline.blogspot.com

el pisze...

zgłaszam się oczywiście , jak mogłabym być obojętna a z obserwowania postępów twojej pracy nie zrezygnuję na pewno ....

Trojanda pisze...

Gratuluję babci :) Wnusio jest przecudny :)
A słodkości rozdajesz wspaniałe. Z przyjemnością więc ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

Magda pisze...

Ale słodki przystojniak ;-)niech się chowa zdrowo!
Na cukieraski z przyjemnośćią się zapisuję i po cichutku liczę na łut szczęścia w losowaniu.
pozdrawiam!
malami120@gmail.com

Unknown pisze...

Niech wnusiu rośnie na pociechę wszystkich bliskich. ^^ Z radością do zabawy w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Elunia pisze...

wspaniały bobas-zapisuję się na candy

Gosieńka R pisze...

Gratuluję babci ślicznego wnuczka. Zapisuje sie w kolejeczce. Banerek na http://pasjegosienki.blogspot.com/

beataalfa pisze...

Dopisuję się z gratulacjami i dołączam do kolejki po cukierasy :)

Pozdrawiam serdecznie!

Evebellart pisze...

I ja z największą radością zapisuję się na Twoje Candy :)
A wnuczuś przeuroczy, czarujący, cudowny :)))
Banerek wisi u mnie: http://evebellart.blogspot.com
Pozdrowionka :)

Noellena pisze...

zgłaszam się :)
obserwuję od dawna, baner zaraz będzie.
niestety nie mogę wypełnić punktów dotyczących facebook'a ponieważ go nie posiadam.

Przekaż pozdrowienia wnusiowi, prawdziwy z niego słodziak! ;)

ROMA pisze...

Candy bardzo kuszące a ten nowy obywatel słodziutki!
Zapoluję chętnie, zaobserwowałam i FB polubiłam.
Reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
Zapraszam również na moje candy.

Dwie lewe rączki pisze...

Cudny maluszek! Ja niedawno zapowiedziałam rodzicom, że też będą dziadkami :) Piękny cukierasek więc szybciutko staję w kolejce.

Meg pisze...

wnuczek jest prześliczny! gratuluję po raz kolejny :) a candy jest rewelacyjne, więc oczywiście się zapisuję :)

Slonka pisze...

Staję w kolejce, cudowny maluszek, śpi na boczku jak mój Mini :) To najsłodszy widok :)

Ann pisze...

Gratulacje :)
Słodki malec :)

Zapisuję się w kolejce po słodkości, FB i bloga obserwuję :)

Magda Wisiorek pisze...

Gratuluję Szczęścia :)
I chętnie się przyłączę do świętowania. Pozdrawiam.

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje babciu:) Ależ słodki jest Twój wnusio:) Urocza kruszynka:) Życzę jemu i jego mamie dużo, dużo zdrówka:) a Wam wszystkim mnóstwo radości:)

Z przyjemnością dołączam do kolejki po tego ogromnego cukierka:)

Agnieszka pisze...

Wszystkiego najlepszego dla wnusia, rodziców i Ciebie! Niechaj rośnie słodka pociecha!

A ja obserwuję, zapisuję się na candy, banerek wstawiony i zapraszam serdecznie na candy do siebie! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

Akinimod pisze...

zgłaszam się ;)
świetne nagrody !

Ines pisze...

Gratuluję cudnego wnusia :D
zgłaszam chęć na kolejne cudne candy u Ciebie ... warunki spełnione

katerina pisze...

Gratuluje świężo upieczonej babci...
chętnie wezmę udział w Twoim candy....pozdrawiam

ivonno pisze...

Jeszcze raz gratuluję:-) Przyłączam się do zabawy.

Renikaa pisze...

Gratuluje Wnuka. Żeby zdrowo się chował i Babcia rozpieszczała :)
Z wielka chęcią przyłączam się do zabawy i pozdrawiam

Na Zielonym Patyku pisze...

Śliczny Wnusio:) Niech zdrowo rośnie. Do zabawy przyłączam się z ochotą:)Pozdrawiam.

sosnowygaik pisze...

Gratulacje:) Zgłaszam się z wielką chęcią. Obserwuję od pewnego czasu jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

Natalia Radwańska pisze...

Bardzo chętnie dołączam do zabawy. ;)
Pozdrawiam! :)

niemy film pisze...

również się zgłaszam :) pozdrawiam ciepło i gratuluję :)

Unknown pisze...

Gratuluję małej, wielkiej miłości :) Obserwuję od pewnego czasu jako Kasai Białostocka. Zostawiam swojego e-maila kaasaii66@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie

Danusia pisze...

Gratulacje!!! Maluch uroczy.
Bloga obserwuję i na candy się dopisuję.
Serdecznie pozdrawiam:)

marcela831 pisze...

Gratulacje!!!
Chętnie kolejny raz wezmę udział w Twoim candy, obserwatorem jestem już od dawna :)
http://robotkowaszkatulka.blogspot.com

Euphoria Marzena Zablonska pisze...

Prześliczny wnusio Dorotko!!! Gratulacje dla Mamusi i całusy dla jej Syneczka :-)

Ustawiam się w kolejce po pyszności :-)

mProjekt pisze...

Gratuluję! Z miłą chęcią wezmę udział w candy po raz drugi:) Pozdrawiam

JoLis pisze...

Gratulacje:) wnusiu Cudniasty!! Zapisuje sie na cukieraski:)
pozdrawiam niebiesko:)

Ela 17 pisze...

moje gratulacje,na candy się oczywiście zapisuję

niezwykły zakątek pisze...

Idę patrzę za czym ta kolejka a tu takiego małego słodziaka podziwiać można :) gratuluję wnuczka !
i z chęcią zapiszę się na candy zostając obserwatorem na dłużej :)

Angelika pisze...

Dołączam się do candy, no i gratulacje :) Zostaję na dłużej.
Zapraszam do mnie: trzyrazyer.blogspot.com
Pozdrawiam!

Tenshi pisze...

Staję w kolejce, jak najbardziej.
Obserwuję od dawna, bo obok Twoich prac nie da się przejść obojętnie :)

Wnusio uroczy, wygląda jak aniołek. Oby sie zdrowo chował i wyrósł na wesołego szkraba :)

Handmade at night... pisze...

Gratuluję Cudownego Sprawcy Rozdawajki! :-)
A jeśli chodzi o candy z chęcią biorę udział!
Może tym razem się uda!
Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Jakaż słodka ta najmłodsza młodzież:-) Niech chowa się zdrowo i szczęśliwie. I gratulacje dla Babci i Rodziców. Wielkie gratulacje!
A do Twojego rozdawnictwa z wielką ochotą się zapisuję. I to jak przebogatego rozdawnictwa. Wysokokaloryczne candy:-) W ramach odwdzięczenia się zapraszam na moje candy: czekoladową pyszotę (strzepki-okruchy.blogspot.com), trochę jesienną może już, ale nigdy nie jest za wcześnie przygotować się na chłody. Serecznie zapraszam. Mój blog, strona techniczna, nieco szwankuje ostatnio, ale to się wyprostuje w końcu i candy będzię miało swój finał we właściwym czasie. Serdecznie zapraszam i jeszcze raz BARDZO GRATULUJĘ! ps. Bardzo mi się podoba Twoja ażurowa bombka. Piękna i pomysłowa.
Ed.

Rachel pisze...

dwno mnie tu nie było...a tu takie zmiany!!: no no...kochana babciu...niech ci uśmiech nie schodzi z buzi jak patrzysz na ta małą pociechę!:) pozdrowionka:)

Shekoku pisze...

Gratuluję....Wnuczek sluczniutki!!! Zapisuje się na to kolorowe candy:-) zostawiam adres: s.kulaszewicz@gmail.com

Będę zagladac;-)

Paseczkowa pisze...

Nie może mnie tutaj zabraknąć :)

Ps. Słooodki wnusio :) gratulacje :)

Janeczkowo pisze...

Gratuluję wnuka i trochę zazdroszczę, bo moje chłopaki ani myślą aby zrobić mnie babcią. Staję oczywiście w kolejce po cukieraski i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Gratuluję!!! Wspaniały maluszek :)
Chętnie wezmę udział w zabawie :)

Unknown pisze...

Gratuluję dzieciątko to skarb :) Ja także dołączam

Justyna M.- w moim magicznym zakątku pisze...

Z chęcią przyłączę się do zabawy :)
Pozdrawiam Justyna M.
http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

Ainah.world pisze...

Gratuluję wnuka:) I zgłaszam się do zabawy:) Pozdrawiam serdecznie (wnusia także):)

ja-Renii pisze...

Gratulacje, niech wnuczek rośnie zdrowy :)
Ustawiam się w kolejce do candy. Pozdrowienia od http://reniartmess.blogspot.co.at/

Terenia pisze...

Rodzinnego szczęścia, radości i miłości - niech wnuczek zdrowo rośnie, ciesząc Was wszystkich.

Zaglądam prawie codziennie czytając na końcu postów przypominajkę o candy i jakoś nie było mi po drodze do zapisów :}. Przygotowałaś zestaw, który wystarczył by dla kilku osób - coś wspaniałego. Pomarzę sobie, bo na nic więcej nie liczę - już udało mi się wygrać w blogowych zabawach - pierwszy raz w życiu.
Pozdrawiam słonecznie.

KrysTyna pisze...

Gratulacje. I z przyjemnością się zapisuję.

Monia Fioletowa pisze...

Sprawca - sama słodycz ;)
Obserwuję i lubię od dawna (teraz jeszcze Cię poleciłam na mojej tablicy - jako Monia D.) Z komentarzami będzie gorzej, bo nie zwykłam odzywać się, kiedy nie mam nic do powiedzenia, ale przejrzę Twoje posty i może w którymś mnie sprowokujesz ;) Buziaki i gratulacje ;)
fiolety.blogspot.com

klamaja pisze...

Jak słodko śpi w swym prześlicznym łóżeczku :D Gratuluje wnuczka :D Obserwuje już od dawna choć po cichutku ;)Na słodkości się oczywiście zapisuje :D Pozdrawiam ciepło...
Kinga

Unknown pisze...

Ja także się zgłaszam :) http://made-by-karolaa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Chętnie dołączę do zabawy, obserwatorem już jestem :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

Mariwon pisze...

Ja rowniez sprobuje swojego szczescia w sznureczku. Gratuluje wnusia. Oj, bedzie babcia miala kogo rozpieszczac.

VanityStuff pisze...

Również się zapisuję :)) Gratulacje wnusia! :))

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Co ja mogę napisać...radość Twoja jest wielka bowiem pojawił się w Twojej rodzinie nowy członek-serdecznie Ci go gratuluję, jednocześnie życzę dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i...wszystkiego najmilszego co może spotkać człowieka dużego i małego. Wszystkiego co najlepsze....dla córki.:)

A teraz Candy-kuszące, piękne, cudowne...dla początkującej idealne..Że nie mam tylu rzeczy postanowiłam zaszaleć i zabawić się razem z innymi.Może się szczęście do mnie uśmiechnie.Zapraszam z radością na mojego bloga..mimo,że on początkujący i skromny..to jednak otwarty na nowych obserwatorów.
Pozdrawiam
http://kleksowy.blogspot.com/

Joanna pisze...

Również gratuluję!I z przyjemnością zapisuję się po słodkości:)

Unknown pisze...

ojej ale superaśne cukierasy z radością powiększę ten już dość długi ogonek,,, banerek na pasku bocznym

Paulyntolyna pisze...

warunki spełnione więc mogę stanąć w kolejce:)

marchEwka pisze...

staję w kolejce jako 90-ta :) bloga nie mam, ale mam maila (hahaha) emajkowska@onet.eu :)

eva pisze...

Doris, Ty nas rozpieszczasz!
Rozumiem,że przez Wnusia można stracic głowę,ale aż tak !? ;)
Z serca Tobie i Twoim najbliższym gratuluję i zyczę wyłaczne szczęsliwych chwil razem.
Skoro u Ciebie tak wspaniałe cukierki łakomym wzrokim spoglądam na papiery- sa takie niepowtarzalne..Staję do gry

pozdrawiam i niezmiennie podziwiam
eva

Unknown pisze...

Ustawiam się w kolejkę po te cukierasy :)
wnusio to super słodziak - oj będzie zdobywał damskie serca, oj będzie :)
pozdrawiam i zapraszam na moje ogrodowe candy, a banerek jest tutaj: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

raeszka pisze...

Ja się skusiłam i chętnie przyłączę się do zabawy :).

Sylwia pisze...

O proszę! Zaglądam tu i zaglądam, a post o candy to całkiem przegapiłam :) Więc szybciutko spieszę i zapisuję sie z wielką chęcia na twoje cudaśne candy!

Unknown pisze...

Piękny chłopczyk, ogromne gratulacje dla babci i rodziców!!

A i baner na www.madebyela.blogspot.com

Pozdrawiam cieplutko
Ela

Worldfashionstyleeve.pl pisze...

obserwuję jako: effa
lubie na fb jako: World Fashion Style Eve
banerek na moim blogu na pasku bocznym po lewej stronie: http://efffastyl.blogspot.com/

nagroda bardzo się podoba ale bobasek i tak jej nie przebije ;) śliczne maleństwo:)

Anonimowy pisze...

obserwuję jako: Pati-art
banerek na blogu: art-odpoczynek.blogspot.com
i zgłaszam chęć udziału w zabawie :)
a wnusio słodziuteńki :) Gratuluję :)

Unknown pisze...

Gratuluję takiego słodkiego wnusia: :) Tyle cudownych rzeczy w tym cendy oczywiście zapisuje siię w kolejeczce po nie może się szczęście uśmiechnie i do mnnie:) Pozdrawiam

kombinerka pisze...

Zgłaszam się i ja ... mój pierwszy raz ;) w candy.
Gratuluję wnusia i niech zdrowo rośnie.
majulkowo.blogspot.com
Pozdrawiam

kombinerka pisze...

PS. wszystkie 4 pkt. wypełnione

Ewelina Nowak pisze...

Gratuluję wnusia:) Też się zapisuję:)

blog pisze...

Wspaniała okazja do zorganizowania candy. Gratuluje serdecznie takiego Szkraba. Melduję gotowość do wzięcia udziału ;-)

Cudawianki pisze...

Wspaniała okazja do zorganizowania candy. Gratuluje serdecznie takiego Szkraba. Melduję gotowość do wzięcia udziału ;-) Źle się zalogowałam i wyświetliło się powyżej blog. Przepraszam za zamieszanie.

Ef-ka Ewa Flor pisze...

To ja też staję w kolejeczce - pozdrawiam!
PS Wnusio- cudo!

Paper Doll pisze...

zgłaszam się ;>

Dżej nej pisze...

Super wnusia :) Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam Dżej nej
www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

Anonimowy pisze...

och, jaka długa kolejka... ;) ustawiam się w niej oczywiście, takie cudowności! Wszystkiego najlepszego dla Wnuczka - niech zdrowo rośnie!!
obserwuję od dawna, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam cieplutko :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

daria132 pisze...

zapisuję się! daria132@op.pl

Anko pisze...

Witam nowa Babcię, mój wnuczek ma już prawie 3 lata i nie wiem kiedy urósł bo dopiero co też był taki malutki. Zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam na mój mini konkurs, zapisy do niedzieli.

Unknown pisze...

Zapisuję się na Cukieraski:*
A najsłodszy Cukierasek bobasek:*
Banerek na blogu http://magialekanto.blogspot.com/ Zapraszam i pozdrawiam

Unknown pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy:) Wszystkiego najlepszego dla Babci, rodziców i maleństwa:)
Banerek umieściłam na blogu: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
Obserwuję już od dawna:)
Pozdrawiam gorąco:)

Unknown pisze...

Polubiłam Twój fanpage na facebooku i udostępniłam na swojej tablicy jako: Zaproszenia z fantazją
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Super dzidziuś gratuluje
kamila7771@op.pl

Misiowa Pani pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce,obserwuję jako Misiowa Pani :)
zycienamisiowo@gmail.com
Pozdrawiam cieplutko :)

Joanna pisze...

Zapisuję się na ostatnią chwilę, choc częstu do Ciebie zaglądam i czasem komentuję ;)

Unknown pisze...

W ostatniej chwili niemal ustawiam się na końcu tej długiej kolejki.
Candy na bogato :)))
Obserwuję od dawna jako bianco a banerek na:

http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

Pozdrawiam i oczywiście gratulacje z okazji urodzin wnusia.

Kalina pisze...

I jeszcze ja się dołączam na koniec kolejki :) Lista długaśna ale może szczęście się uśmiechnie. pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Jestem zachwycona Twoimi pracami i z wielką chęcią dołączam do obserwatorów Twojego bloga!
Gratuluję ślicznego wnuczka!
Banerek umieszczam u siebie: http://koraliki-koraliki.blogspot.com/

Fantastyczna pisze...

Witam serdecznie :) cukierasy przepiękne i z przyjemnościa spróbuje szczescia by stac sie ich posiadaczką.
Miłego wieczoru !!!

Ludkasz pisze...

no i przegapiłam..., echhh szkoda:)Bardzo żałuję
Gratuluję ślicznego Wnusia:)
Pozdrawiam serdecznie:)